Klient nás kontaktuje či už osobne alebo telefonicky a prejaví záujem o kúpu ready-made spoločnosti. Dohodneme si úvodnú konzultáciu osobne, telelfonicky aebo emailom.
Klient nám vysvetlí svoje požiadavky na kupovanú spoločnosť (počet spoločníkov, žiadané predmety činnosti, požiadavky na obchodné meno, sídlo atď…) Zistíme potreby nášho klienta, navrhneme mu vhodné riešenie a informujeme ho o postupe, podmienkach a cene služieb.
Klient nám dodá všetky poterebné podklady k vypracovanniu prevodovej dokumentácie (údaje spoločníkov, konateľov, obchodné meno, adresu sídla, predmety podnikania …)
Zabezpečíme vypracovanie kompletnej prevodovej dokumentácie k predaju ready-made spoločnosti kvalifikovaným odborníkom – právnikom.Vypracovanie dokumentov zabezpečíme v priebehu niekoľkých hodín od dodania zadania.
Podpis prevodovej dokumentácie sa môže konať u akéhokoľkvek notára v SR. Dokumentáciu môžeme podpísať u spoluporacujúceho notára alebo vám ju môžeme zaslať na podpis poštou. Ak vám dokumenty zašleme na podpis poštou – zašleme Vám aj inštrukcie k správnemu overeniu dokumentov. Po podpise dokumentov nám ich zašlete na našu adresu.
Zabezpečíme doručenie kompletnej dokumentácie na Vašu adresu. Dokumenty si odovzdáme či už na osobnom stretnutí alebo Vám ich zašleme kuriérom.
Ušetrite peniaze za drahé kancelárske priestory v centre Bratislavy a využite
prenájom virtuálneho sídla v centre Bratislavay už od 20 € mesačne.
Sme pripravení pomôcť Vášmu biznisu s plným nasadením.
Sme pripravení počúvať a porozumieť Vašim potrebám a ušiť Vám poradenstvo na mieru.