Predaj ready-made firmy v 7 krokoch

Ready-made firmy

1. Prejavenie záujmu o kúpu ready made spoločnosti

Klient nás kontaktuje či už osobne alebo telefonicky a prejaví záujem o kúpu ready-made spoločnosti. Dohodneme si úvodnú konzultáciu osobne, telelfonicky aebo emailom.

2. Úvodná konzultácia

Klient nám vysvetlí svoje požiadavky na kupovanú spoločnosť (počet spoločníkov, žiadané predmety činnosti, požiadavky na obchodné meno, sídlo atď…) Zistíme potreby nášho klienta, navrhneme mu vhodné riešenie a informujeme ho o postupe, podmienkach a cene služieb.

3. Dodanie podkladov klientom

Klient nám dodá všetky poterebné podklady k vypracovanniu prevodovej dokumentácie (údaje spoločníkov, konateľov, obchodné meno, adresu sídla, predmety podnikania …)

4. Vypracovanie prevodovej dokumentácie právnikom

Zabezpečíme vypracovanie kompletnej prevodovej dokumentácie k predaju ready-made spoločnosti kvalifikovaným odborníkom – právnikom.Vypracovanie dokumentov zabezpečíme v priebehu niekoľkých hodín od dodania zadania.

5. Stretnutie a podpis dokumentov

Podpis prevodovej dokumentácie sa môže konať u akéhokoľkvek notára v SR. Dokumentáciu môžeme podpísať u spoluporacujúceho notára alebo vám ju môžeme zaslať na podpis poštou. Ak vám dokumenty zašleme na podpis poštou – zašleme Vám aj inštrukcie k správnemu overeniu dokumentov. Po podpise dokumentov nám ich zašlete na našu adresu.

6. Zápis zmien do Obchodného registra

  • v prípade doplnenia predmetov podnikania zabezpečíme vydanie osvedčenia o živnostenskom oprávnení, zaplatíme správny poplatok, prevezmeme osvedčenie – cca 5 pracvoných dní,
  • podáme návrh na zápis zmeny zapísaných údajov do Obchodného registra,
  • zaplatíme súdny poplatok,
  • vyzdvihneme potvrdenie o vykonaní zápisu a výpis z obchodného registra (7 pracovných dní),
  • oznámime zmeny daňovému úradu

7. Odovzdanie kompletnej dokumentácie a účtovníctva

Zabezpečíme doručenie kompletnej dokumentácie na Vašu adresu. Dokumenty si odovzdáme či už na osobnom stretnutí alebo Vám ich zašleme kuriérom.

Registračné sídla v centre Bratislavy.

Ušetrite peniaze za drahé kancelárske priestory v centre Bratislavy a využite
prenájom virtuálneho sídla v centre Bratislavay už od 20 € mesačne.

PONUKA VIRTUÁLNYCH SÍDIEL
BLOG

Novinky na blogu

Viac článkov

Napíšte nám správu.

Sme pripravení pomôcť Vášmu biznisu s plným nasadením.
Sme pripravení počúvať a porozumieť Vašim potrebám a ušiť Vám poradenstvo na mieru.

Ďakujem Vám, správu ste úspešne odoslali! Budeme Vás v krátkom čase kontaktovať.
Ups, niečo sa pokazilo. Skontrolujte či ste vyplnili všetky polia a odošlite formulár ešte raz. Ďakujeme !