Vśeobecné obchodné podmienky spoločnosti ADVISON s.r.o.

Všeobecnéobchodné podmienky spoločnosti ADVISON s.r.o. pre poskytovanie služieb „Registračné / Virtuálne sídlo v Nitre“.

1. Preambula

1.  Spoločnosť ADVISON s.r.o., so sídlom Kmeťova 23/8, 949 11 Nitra, Slovenská republika, IČO: 46 451 196, zapísaná vObchodnom registri Okresného súdu Nitra, oddiel: Sro, vložka č.: 30382/N (ďalej len ako „ADVISON“) vydáva tieto Všeobecné obchodné podmienky zaúčelom poskytovania služby Registračné / Virtuálne sídlo v Nitre (ďalejlen ako „VOP”). Tieto VOP upravujú právne vzťahy medzi ADVISON-oma tretími právnickými alebo fyzickými osobami ako jeho zákazníkmi, ktoré sa týkajú poskytovania služieb ADVISON-om. Tieto VOP sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy, ktorá sa uzatvára / uzatvorila medzi ADVISON-om a jeho zákazníkom. VOP sú zverejnené a aj dostupné v elektronickej forme, online na webovej stránke: https://www.advison.sk/vseobecne-obchodne-podmienky-sidlo-nitra.

2. Tieto VOP sú záväzné pre zmluvné strany záväzkového vzťahu a vychádzajú (i) zo všeobecnezáväzných právnych predpisov platných a účinných v Slovenskej republike, najmä zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka, v znení neskorších predpisov (ďalej len ako „Obchodný zákonník“) a zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka, v znení neskorších predpisov (ďalej len ako „Občiansky zákonník“).

 

2. Definície dôležitých výrazov

1. Výrazy uvedené nižšie majú na účely výkladu týchto VOP nasledovný význam. Taktiež platí, že pokiaľ nie je uvedené inak, výrazy v jednotnom čísle zahŕňajú aj tvary v množnom čísle a naopak.

2. E-mailové oznámenie znamená oznámenie o Prijatej zásielke odoslané e-mailom zo strany ADVISON Klientovi, obsahujúce informácie ako: dátum doručenia zásielky a ak je známy, tak aj údaje o odosielateľovi.

3. Cenník znamená cenník upravujúci cenu za Služby.

4. Prijatá zásielka znamená zásielku, ktorá bola riadne doručená na meno Klienta na Virtuálnu adresu Slovenskoupoštou.

5. Doručovacia adresa Klienta znamená korešpondenčnú adresu uvedenú v Zmluve v časti „Adresa pre doručovaniezásielok”.

6. Doručovacíe-mail Klienta znamenáe-mail, ktorý bol uvedený v Zmluve v časti „Kontaktné údaje Klienta“.

7. Telefonický kontakt Klienta znamená telefónne číslo, ktoré bolo uvedené v Zmluve v časti „Kontaktné údaje Klienta“.

8. Virtuálna adresa znamená adresu, ktorú si Klient zvolil pri objednávaní Služby.

9. Adresa pre vyzdvihnutie zásielok znamená adresu Vodná 21, 949 01 Nitra, Slovenská republika.

10. Nadrozmerná zásielka znamená Prijatú zásielku, ktorá presahuje hmotnosť 0,70 kg, alebo má akýkoľvek rozmer, ktorý presahuje 32 cm, alebo jej hrúbka presahuje 4cm.

11. Klient znamená zákazník spoločnosti ADVISON, ktorému sa ADVISON zaviazal na základe Zmluvy poskytnúť Služby.

12. Objednávka znamená objednávku, ktorú realizoval Klient na účely poskytnutia Služieb, vo forme a s obsahom, ktorý stanovil ADVISON.

13. Nepreberanie zásielok znamená, že zásielky doručované na Virtuálnu adresu, ktoré sú adresované pre Klienta sú odmietnuté a vrátené späť poštovému doručovateľovi, prípadne na pobočku Slovenskej pošty. Pri doporučených zásielkach sú odmietnuté aj oznámenia o uložení zásielky.

14. Preposielanie Prijatých zásielok znamená, že Prijaté zásielky sú posielané na Doručovaciu adresu Klienta.

15. Otváracie hodiny znamená čas uvedený na stránke www.advison.sk v časti Kontakt.

16. Výraz Služby znamená poskytnutie registračného / virtuálneho sídla a korešpondenčnej adresy na Virtuálnej adrese a ostatných služieb, ktoré súvisia s virtuálnym sídlom v zmysle Objednávky.

17. Návrh zmeny znamená navrhované zmeny v poskytovaných Službách alebo zmenu Zmluvy.

18. Limitná hranica služby predstavuje množstvo Prijatých zásielok, ktoré je možné prevziať v rámci Služby. Limitná hranica služby je určená v cenníku na stránke www.advison.sk, vzávislosti od Služby, ktorá bola zvolená Objednávkou.

19. Autorizovaná osoba znamená osoba, ktorá bola písomné určená Klientom na preberanie Prijatých zásielok v mene Klienta.

20. Zmluva znamená písomne uzatvorenú zmluvu medzi spoločnosťou ADVISON na jednej strane a Klientom na druhej strane, ktorej predmetom je poskytnutie Služieb. Ak sa Zmluvné strany písomne nedohodnú inak, tieto VOP tvoria neoddeliteľnú súčasť obsahu záväzkového vzťahu založeného Zmluvou.

21. Zmluvné strany znamená spoločné označenie pre ADVISON na jednej strane a Klient na druhej strane.

22. Nehnuteľnosť znamená nehnuteľnosť, ktorej je ADVISON vlastníkom alebo je oprávnený na základe písomného súhlasu iného vlastníka, alebo na základe nájomnej zmluvy s vlastníkom nehnuteľnosti, prenechať túto nehnuteľnosť do užívania tretím osobám na základe Zmluvy.

23. Poskytnutie registračného / virtuálneho sídla a korešpondenčnej adresy znamená:

a) poskytnutie listiny v elektronickej (podpísanej kvalifikovaným elektronickým podpisom opatreným časovou pečiatkou) alebo písomnej forme, tzv. súhlasu vlastníka nehnuteľnosti, ktorou sa preukazuje vlastnícke právo alebo užívacie právo k nehnuteľnosti alebo jej časti, ktoré užívanie nehnuteľnosti alebo jej časti ako sídla alebo miesta podnikania nevylučuje, alebo písomný súhlas vlastníka nehnuteľnosti alebo jej časti s úradne osvedčeným podpisom alebo písomný súhlas väčšiny podielových spoluvlastníkov nehnuteľnosti alebo jej časti, ak ide opodielové spoluvlastníctvo k nehnuteľnosti alebo jej časti počítanej podľa veľkosti ich podielov, s úradne osvedčenými podpismi,

b) poskytnutie korešpondenčnej adresy na Virtuálnej adrese, čím sa rozumie najmä preberaniea úschova Prijatých zásielok, ktoré sú adresované Klientovi na Virtuálnu adresu (ak je súčasťou Objednávky) a označenie poštovej schránky na Virtuálnej adrese obchodným menom Klienta,

c) poskytovanie E-mailových oznámení, ak sú súčasťou Objednávky,

d) poskytovanie Preposielania Prijatých zásielok na Doručovaciu adresu Klienta, ak je tosúčasťou Objednávky,

e) skenovanie Prijatých zásielok Klienta, ak je to súčasťou Objednávky.

24. Rozsah poskytovaných služieb registračného / virtuálneho sídla a korešpondenčnej adresy znamená jeden z balíkov služieb, ktoré sú uvedená na internetovej stránke ADVISON https://www.advison.sk/virtualne-sidlo-nitra. Ide o nasledovné balíky služieb a ich rozsah:

Funkcia / Balík BASIC BASIC+ STANDARD EXCLUSIVE
Súhlas vlastníka nehnuteľnosti
Označenie poštovej schránky
Preberanie a úschova doporučených a listových zásielok do 10 ks/rok do 110 ks/rok do 330 ks/rok
Emailové notifikácie o prijatej pošte
Preposielanie pošty 1× mesačne v rámci SR
Skenovanie doručenej pošty (formát A4 – 20 strán mesačne)

 

3. Predmet Zmluvy a Služieb

1.  ADVISON je vlastníkom Nehnuteľnosti alebo je oprávnený na základe písomného súhlasu a na základe zmluvy o nájme uzatvorenej medzi vlastníkom nehnuteľnosti a ADVISON-om, prenechať do užívania Nehnuteľnosť, ktorú má v prenájme ADVISON tretím osobám na základe Zmluvy.

2. Podposkytovaním Služieb sa rozumie Poskytnutie registračného / virtuálneho sídla a korešpondenčnej adresy a ostatných služieb, ktoré s tým súvisia a sú súčasťou Objednávky. Využívanie Služieb iným než uvedeným spôsobom je neprípustné.

3. ADVISON sa zaväzuje poskytovať Klientovi Služby riadne a včas.

4. ADVISON je povinný pri plnení Zmluvy postupovať v súlade so Zákonom o ochrane osobných údajov.

5. Pre vylúčenie všetkých možných pochybností sa stanovuje, že predmetom tejto zmluvy nie je užívacie právo Klienta k Nehnuteľnosti alebo jeho častiam a Zmluva nie je nájomnou zmluvou ani inou zmluvou, na základe ktorej by malo vzniknúť užívacie právo k Nehnuteľnosti alebo jeho častiam.

 

4. Postup poskytovania Služieb, práva a povinnosti Zmluvných strán.

1. Emailové oznámenia budú Klientovi odosielané na Doručovací e-mail Klienta do 24 hodín od doručenia Prijatej zásielky. Pokiaľ nie je súčasťou Objednávky skenovanie Prijatých zásielok, nie je ADVISON za účelom odoslania Emailového oznámenia povinný Prijatú zásielku otvárať alebo akokoľvek inak zisťovať jej obsah.

2. ADVISON nie je povinný prevziať zásielky, ktoré sú doručované kuriérskou službou.

3. Ak má Klient predplatené Preposielanie Prijatých zásielok, bude sa tak konať spôsobom a v časových intervaloch, ktoré boli dohodnuté v Zmluve a v Objednávke. Pokiaľ nebude medzi Zmluvnými stranami dohodnuté v Zmluve inak alebo pokiaľ to nie je nevyhnutné s ohľadom na spôsob preposielania, nie je ADVISON za účelom Preposielania písomností povinný uzatvorené Prijaté zásielky otvárať alebo akokoľvek inak zisťovať ich obsah.

4. Prijaté zásielky, ktoré majú byť uschované u ADVISON na osobné prevzatie, budú odovzdané Oprávnenej osobe, a to na Adrese pre vyzdvihnutie zásielok počas Otváracích hodín, pokiaľ sa Zmluvné strany nedohodli inak.

5. Pokiaľ nie je v Zmluve dohodnuté preberanie a preposielanie Nadrozmerných zásielok, ADVISON je oprávnený odmietnuť prevzatie Nadrozmerných zásielok a pokus o ich doručenie iba oznámi Klientovi; spôsob oznámenia bude obdobný ako v prípade Emailového oznámenia.

6. Reklamné a marketingové materiály doručené na Virtuálnu adresu na meno Klienta nespadajú pod definíciu „Prijatá zásielka“; takéto materiály sa nebudú Klientovi preposielať ani odovzdávať Oprávnenej osobe a budú zlikvidované bezodkladne po ich doručení na Virtuálnu adresu. Takéto zásielky ADVISON identifikuje ako reklamné na základe toho, že odosielateľ zásielok posiela rovnaké zásielky aj ďalším zákazníkom služby ADVISON. ADVISON nebude zasielať žiadne Emailové oznámenie o tom, že na Virtuálnu adresu prišla reklamná alebo marketingová zásielka.

7. V prípade, že sa opakovane počas Preposielania prijatej zásielky Klientovi vráti Prijatá zásielka ako neprevzatá alebo nedoručená Klientovi, ďalšie Prijaté zásielky sa nebudú Klientovi na Doručovaciu adresu Klienta preposielať.

8. O ukončení Preposielania prijatých zásielok Klientovi z dôvodu uvedeného v čl. 4 bod 7. VOP bude ADVISON informovať Klienta a to e-mailom zaslaným na Doručovacíe-mail Klienta.

9. Prijatá zásielka, ktorá bola preposlaná Klientovi v rámci pravidelného Preposielania prijatých zásielok na Doručovaciu adresu Klienta, a ktorá sa vrátila ako neprevzatá alebo nedoručená Klientovi prvý krát, bude Preposlaná znova až v nasledujúcom pravidelnom cykle Preposielania prijatých zásielok a to spolu s novými Prijatými zásielkami, ktoré budú medzitým doručené na Virtuálnu adresu.

10. Preposielanie Prijatých zásielok štandardne zahŕňa maximálne 25 kusov listových zásielok.

11. Maximálny počet Prijatých zásielok Klienta v úschove u ADVISON je maximálne 25 kusov. V prípade, že je tento počet presiahnutý, ADVISON je oprávnený neprijať ďalšie zásielky, prípadne za každú Prijatú zásielku nad tento limit je ADVISON oprávnený účtovaťKlientovi poplatok podľa platného Cenníka.

12. Maximálnaváha Prijatých zásielok Klienta, ktoré sú v úschove ADVISON je 500 gramov. V prípade, že je tento limit presiahnutý, ADVISON je oprávnený neprijímať ďalšie zásielky, prípadne za každú Prijatú zásielku nad tento limit je ADVISON oprávnený účtovať Klientovi poplatok podľa platného Cenníka.

13. Prijaté zásielky prevzaté ADVISON-om pre Klienta uchováva ADVISON po dobu 60 dní. Po tomto termíne je ADVISON oprávnený zásielku za poplatok skartovať. V prípade, že Klient skartovanie takýchto zásielok neuhradí, ADVISON je oprávnený pozastaviť preberanie ďalších zásielok určených pre Klienta.

14. ADVISON sa oprávňuje na to, že 20 dní od ukončenia Zmluvy skartuje všetky Prijaté zásielky, ktoré neboli prevzaté Klientom do 20 dní od zániku Zmluvy.  

15. Klient týmto udeľuje spoločnosti ADVISON súhlas na to, aby ADVISON zabezpečil preberanie Prijatých zásielok a s týmito zásielkami ďalej disponoval v súlade stýmito VOP.

16. Klient ďalej udeľuje spoločnosti ADVISON súhlas s otváraním Prijatých zásielok za účelom naskenovania ich obsahu a ich sprístupnenia Emailovou notifikáciou Klientovi.

17. Klient je povinný bezodkladne po vykonaní zmeny informovať ADVISON o zmene obchodného mena, sídla alebo o zmene svojich kontaktných údajov.

18. Virtuálna adresa ponúkaná ADVISON môže byť do živnostenského registra zapísaná iba s výslovným súhlasom ADVISON, a to na základe súhlasu s umiestnením miesta podnikania, po podpise Zmluvy a úhrade Služieb. V prípade zmeny miesta podnikania spolu so zmenou trvalého pobytu na Virtuálnu adresu bez nášho súhlasu, je Klient povinný zaistiť obratom bezodkladne prepis miesta podnikaniana inú adresu.

19. ADVISON sa zaväzuje, že zabezpečí riadne označenie schránky alebo vývesnej tabule Nehnuteľnosti obchodným menom Klienta, a to z dôvodu korektného doručovania zásielok Slovenskou poštou.

20. ADVISON je oprávnený pristúpiť k Nepreberaniu zásielok Klienta a to vprípade, že Klientovi bude na virtuálnu adresu ADVISON doručené väčšie množstvo zásielok, ktoré presahuje Limitnú hranicu služby.

21. Zmluvné strany sa dohodli, že ak Klient používa Virtuálnu adresu pre účely miesta podnikania jeho živnosti po uplnyutí platnosti Služby alebo adresu využíva bez objednania príslušnej Služby, ADVISON alebo ním poverená osoba je oprávnená požiadať o zrušenie takejto živnosti príslušný Okresný úrad odbor živnostenského podnikania.

22. ADVISON nezodpovedá za škodu, ktorá bola spôsobená Klientovi treťou osobou, ktorá získala neoprávnený prístup do Nehnuteľnosti alebo manipulovala s uloženými dátami. ADVISON nezodpovedá za škodu alebo ušlý zisk, ktorý vznikol Klientovi v dôsledku prerušenia poskytovania Služieb podľa Zmluvy, Objednávky alebo VOP Klientovi alebo tretím osobám.

23. ADVISON nie je zodpovedný za straty, poškodenie alebo odstránenie akýchkoľvek informácií, záznamov, obrázkov, údajov alebo iných dát zo systémov ADVISON. ADVISON neponúka žiadne záruky ani náhrady za stratené zásielky, ktoré mali byť doručené na Virtuálnu adresu, alebo boli na Virtuálnu adresu už doručené.

24. Klient je oprávnený každý Návrh zmeny pred navrhovaným dňom jeho účinnosti písomne odmietnuť. Pokiaľ Klient niektorý Návrh zmeny neodmietne, platí, že návrh na zmenu v plnom rozsahu akceptuje. Pokiaľ Klient uvedený Návrh zmeny včas odmietne, má právo na okamžité ukončenie Zmluvy. ADVISON je povinný robiť len také Návrhy zmien, ktoré budú oznámené Klientovi aspoň 14 dní pred dňom navrhovanej účinnosti.

25. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností, v prípade neuhradenia odplaty za Služby v zmysle Cenníka, ADVISON nie je povinný zabezpečiť prevzatie Prijatých zásielok adresovaných na Virtuálnu adresu.

26. Klient súhlasí s doručovaním daňových dokladov e-mailom vo formáte PDF.

27. Klient prehlasuje, že v Nehnuteľnosti nemá žiaden svoj majetok, a teda žiadne veci tam sa nachádzajúce nemôžu byť postihnuté exekúciou voči ADVISON.

 

5. Trvanie Zmluvy a zánik Zmluvy.

1. Ak v Zmluve nie je uvedené inak, Zmluva nadobúda platnosť a účinnosť momentom akceptácie Objednávky spoločnosťou ADVISON. O akceptácií bude Klient informovaný písomnou formou alebo e-mailom, ktorý bude zaslaný na Doručovacíe-mail Klienta.

2. ADVISON je povinný začať s poskytovaním Služieb až po uhradení ceny Služieb v zmysle čl. 7. nižšie.

3.  Zmluvu je možné ukončiť:

a) Výpoveďou zo strany ADVISON s jednomesačnou výpovednou lehotou, ktorá začína plynúť prvýmdňom mesiaca, ktorý nasleduje po kalendárnom mesiaci, v ktorom bola písomná výpoveď doručená Klientovi a to v prípade, že nastane jedna z nižšie uvedených situácií:

i. Klient mešká s uhradením akéhokoľvek peňažného záväzku podľa Zmluvy,

ii. Klient opakovane nepreberá Preposielané prijaté zásielky na Doručovacej adrese Klienta,

iii. Ak sa o konanie Klienta zaujímajú orgány činné v trestnom konaní formou dožiadaní a výsluchov spoločnosti ADVISON,

iv. Klient poskytované Služby využíva na konanie, ktoré je v rozpore s všeobecne platnými právnymi predpismi, s dobrými mravmi alebo je inak spôsobilé poškodiť ADVISON, alebo je dané dôvodné podozrenie z takého konania,

v. Klient je evidovaný ako dlžník v a) Sociálnej poisťovni, b) na daňovom úrade, alebo c) je vedený ako povinný v registri poverení na vykonanie exekúcie.

b) dohodou Zmluvných strán,

c) písomnou výpoveďou ktorejkoľvek Zmluvnej strany s 2 mesačnou výpovednou lehotou, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca, ktorý nasleduje po kalendárnom mesiaci, v ktorom bola písomná výpoveď doručená Zmluvnej strane.

 

6. Povinnosti po zániku Zmluvy a automatické obnovenie Zmluvy

1. Najneskôr súčasne so zánikom účinnosti Zmluvy zaniká aj súhlas vlastníka Nehnuteľnosti so zápisom Nehnuteľnosti ako sídla alebo miesta podnikania Klienta do Obchodného registra alebo živnostenského registra. O zániku takéhoto súhlasu je ADVISON oprávnený informovať príslušné Okresné súdy – obchodné registre, Okresné úrady – odbory živnostenského podnikania, ako aj tretie osoby.

2. ADVISON je súčasne oprávnený domáhať sa výmazu sídla Klienta z príslušného Obchodného registra alebo živnostenského registra a uvedenia údajov o sídle Klienta do súladu so skutočným stavom.

3. Najneskôr súčasne so zánikom účinnosti Zmluvy zaniká aj súhlas ADVISON s používaním Korešpondenčnej adresy ako adresy Klienta pre korešpondenciu. Klient nesmie naďalej využívať Virtuálnu adresu ADVISON.

4. Ak Klient najneskôr do jedného mesiaca pred uplynutím doby trvania Zmluvy písomne neoznámi spoločnosti ADVISON, že trvá na ukončení Zmluvy, doba trvania Zmluvysa automaticky predlžuje, a to o rovnaké obdobie ako pôvodne dohodnutá doba trvania Zmluvy.

 

7. Cena Služieb, ich obsah a zmluvné pokuty.

1. Obsah Služieb a cena za Služby sa spravujú ustanoveniami Zmluvy.

2. Služby sa považujú za riadne uhradené dňom pripísania platby na bankový účet spoločnosti ADVISON.

3. ADVISON si vyhradzuje právo zmeniť cenu Služieb a Cenník.

4. ADVISON má právo jednostranne zvýšiť cenu za poskytovanie Služieb, pričom platnosť nového Cenníka začína dňom jeho zverejnenia na internetovej stránke www.advison.sk.

5. Zmena Cenníka nemá žiaden vplyv na už uhradené / predplatené Služby a skôr prijaté Objednávky, pokiaľ sa Zmluvné strany nedohodnú inak.

6. V prípade predčasného ukončenia Zmluvy z dôvodu výpovede na strane Klienta, ADVISON nevráti Klientovi pomernú časť nevyčerpanej ceny, ktorá už bola uhradená.

7. V prípade predčasného ukončenia Zmluvy z dôvodu na strane ADVISON, podľa čl. 5. bod 3. písm. a) VOP, ADVISON nevráti Klientovi pomernú časť nevyčerpanej ceny, ktorá už bola uhradená.

8. Klient je povinný najneskôr ku dňu ukončenia Zmluvy zabezpečiť zmenu sídla / miesta podnikania Klienta v obchodnom registri alebo v živnostenskom registri. V prípade, že po uplynutí 30 dní odo dňa zániku Zmluvy bude mať Klient vo výpise z obchodného registra alebo živnostenského registra zapísanú adresu sídla alebo miesta podnikania Virtuálnu adresu, Klient je povinný uhradiť spoločnosti ADVISON zmluvnú pokutu vo výške 20,- EUR za každý deň omeškania. Zmluvná pokuta je splatná na základe faktúry vystavenej spoločnosťou ADVISON Klientovi. Zánikom Zmluvy existujúce peňažné záväzky Klienta voči spoločnosti ADVISON nezanikajú a majú pretrvávajúci charakter. Klient je povinný uhradiť spoločnosti ADVISON všetky pohľadávky a zmluvné pokuty do piatich dní od doručenia výzvy na ich zaplatenie. ADVISON je oprávnený domáhať sa náhrady škody spôsobenej porušením povinností, na ktorú sa vzťahuje zmluvná pokuta, v plnej výške mimo zmluvnej pokuty.

 

8. Záverečné ustanovenia

1. Vzťahy medzi Zmluvnými stranami neupravené VOP sa spravujú príslušnými všeobecne záväznými predpismi platnými a účinnými na území Slovenskej republiky, najmä Obchodným zákonníkom a Občianskym zákonníkom.

2. Všetky oznámenia a ďalšie úkony vrátane právnych úkonov, ktoré majú byť podľa Zmluvy alebo príslušných právnych predpisov urobené písomne alebo budú urobené písomne, sa budú doručovať druhej Zmluvnej strane e-mailom, osobne, kuriérom alebo doporučenou poštou do vlastných rúk na adresu sídla príslušnej Zmluvnej strany uvedenú v obchodnom registri. Zmluvné strany sa dohodli, že ak adresát odmietne prevziať zásielku alebo ak sa zásielka vráti odosielateľovi ako nedoručená, platí, že zásielka bola doručená na druhý deň po dni jej odoslania.

3.  Akékoľvek spory, ktoré vzniknú medzi Zmluvnými stranami, sa Zmluvné strany zaväzujú riešiť prednostne vzájomným rokovaním s cieľom vyriešiť spor dohodou. Vprípade, ak sa Zmluvným stranám nepodarí dosiahnuť v predmete sporu dohodu, je ktorákoľvek zo Zmluvných strán oprávnená obrátiť sa s návrhom na riešenie sporu na vecne a miestne príslušný súd v Slovenskej republike. V prípade sporov je Klient rovnako oprávnený obrátiť sa na orgán alternatívneho riešenia sporov s návrhom na začatie alternatívneho riešenia sporu. Pre spory vyplývajúce medzi Zmluvnými stranami a týkajúce sa kvality a ceny služieb je orgánom alternatívneho riešenia sporov Slovenská obchodná inšpekcia.

4. V prípade, ak sa niektoré ustanovenia týchto VOP stanú celkom alebo sčasti neplatné, neúčinné alebo nevykonateľné, nie je tým dotknutá platnosť a účinnosť ostatných ustanovení. Namiesto neplatných, neúčinných a nevykonateľnýchustanovení sa použijú ustanovenia príslušných právnych predpisov.

5. ADVISON si vyhradzuje právo na zmenu a dopĺňanie týchto VOP, pričom o zmenách bezodkladne informuje klientov formou zverejnenia zmien na internetovej stránke.

6. Odchýlne ustanovenia Zmluvy majú prednosť pred týmito VOP. Pôsobnosť týchto VOP alebo ich časti možno vylúčiť iba písomnou dohodou účastníkov Zmluvy.

7. Informácie ohľadom ochrany osobných údajov sú uvedené v dokumente Podmienky ochrany osobných údajov, ktorý je zverejnený na stránke ADVISON.

     

Tieto VOP nadobúdajú účinnosť dňom 04.04.2025.